BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 14, 2009

yahoo...!!!

br hari ni dpr hapdet blog... ntah apa tgn runcing ni gatal pi main tekan je keyboard, tiba tiba blog leen bleh termasuk dlm blog aku... agaknye nama sama ke? itu tak dpt dipastikan... misteri!!! oleh kerana cetek ilmu it, maka caca merba lah blog aku jd nye... sib baik blog leen takde pape... takut gak.. dia kata aku g hack blog dia.. sumpah takde!! aku cuma nk widget komen cam dia... tiba2 segala isi alam dlm blog dia masuk kt blog aku... tak full lak tu.. sipi2 je... tp dgn jiwa dan semangat yg kental, aku torai gak... akhirnye...... phuh lega!

hmmm... aku perlu g kursus ke wat blog nih? ke aku patut berenti je... dhlah cita tak menarik... layout ntah pape... huhuhuhuhu... nk nangis...

4 comments:

  1. apelaaa itu pun nak benti blog! huh! semangat tak kental.. ;p

    ReplyDelete
  2. hidup mesti diteruskan... smlm linsha dh tegor semangat tak kental.. so taknak lah memalukan org n9.. hahahah

    ReplyDelete